ΧΗΜΙΚΑ ΣΥΡΙΑΣ 4 ΕΞΩΔΙΚΑ ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ

Αγωγή ΙΝΚΑ-Ανασφάλιστων κατά ΟΑΕΕ. Μυταλούλης Law Office

ΑΓΩΓΗ του ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΚΑ (ΓΟΚΕ), ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΔΙ.ΚΑ.Π.), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, κατά του ΟΑΕΕ, ΕΟΠΥ, Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ Ο ΆΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ..
Η Αγωγή κατεβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.
Συμπληρώστε την Εξουσιοδότησή σας για την ένταξή σας στο Αίτημα της Αγωγής και της Aποτροπής Kαταδιωκτικών μέτρων του ΟΑΕΕ. Στείλτε την στο Fax. 28220 22652
Καταβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007 Μέρος 1ο. Πάτα εδώ.

Μέρος 2ο. Πάτα εδώ.

Οι υπηρεσίες Καταγγελιών του Καταναλωτή ΕΔΩ

Μετα την Αγωγή του ΙΝΚΑ Απόφαση για το Χαράτσι ΕΕΤΗΔΕ-ΔΕΗ τέλος.

Άρειος Πάγος: με 3 υπέρ και 2 κατά. Αντισυνταγματικό συνολικά παράνομο το χαράτσι που εισπράττεται μέσω της ΔΕΗ. Πάει στην ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ των 35.

07/02/2014 17:35Χαμόγελοdei_haratsi_400_01

Αίτηση μη Όχλησης ΕΔΩ

Τράπεζες-Συνετός Δανεισμός Εγκύκλιος ΤρτΕ

Αναρτημένα στην σελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος πατήστε εδώ το Link :
Και εδώ Link από την βιβλιοθή μας.

Συνήγορος Καταναλωτή 210 6460814, 6064612, Fax.210 6460414

Χρέος-Κρίση-Λύση

Το πρόβλημα είναι η Πολιτική Διαπλοκή οι διορισμένοι ψηφοφόροι και οι διορισμένοι Ανώτατοι δικαστές.

Βιντεοπαρουσιάσεις

Τα Video μας στο Youtube

Ειδησιογραφία

Ελληνικό Κράτος Φτιάξτο μόνος σου

Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2009

Ελληνικό Κράτος - Φτιάξτο Μόνος σου - ΜΠΟΡΕΙΣ,

αρκεί να κουραστείς λίγο, από εκεί από το γραφείο σου.

dimosios_ypallilos_06.09.09_400

ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ την 28 Νοεμβρίου 2013 με την ΑΔΑ:ΒΛ12Χ-Κ1Μ Αρ. Πρωτ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.3/οικ.32357 -ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ-

Από το 1999 αλλά και μετά με πρόσφατες βελτιώσεις, με τον Νόμο Περί Δημόσιας Διοίκησης, έχεις την δυνατότητα να ζητήσεις γραπτά κρατώντας αντίγραφο και πρωτόκολλο, αυτό που θεωρείς ότι σε αδικεί και αν δεν απαντήσει σε 3 η σε 50 μέρες, η αρμόδια αρχή που θα το λάβει, από την έστω αναρμόδια η συναρμόδια που θα το στείλεις, με την αίτηση αποζημίωσης θα αποζημιωθείς και αυτός που παράλειψε την απάντησή σου θα διωχθεί πειθαρχικά.

Ξεκίνα λοιπόν, όταν γίνουν πολλές οι αποζημιώσεις, θα το συζητούν πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι ο καθένας με τον διπλανό του, με σκοπό να το αποφύγουν οι ίδιοι. Ε αυτό δεν θέλεις, πάτα εδώ και ΚΑΝΤΟ ΛΟΙΠΟΝ. Σε πηγαίνει στην σελίδα του Υπουργείου με τις οδηγίες.

ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ 

Το Έντυπο - Αίτηση Αποζημίωσης, ίδε παρακάτω επεξηγήσεις οδηγίες μας@, βρίσκεται στο link:

http://www.gspa.gr/%283112303123298298%29/documents/ΕΝΤΥΠΟ%20ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ.doc

Είναι σημαντικό, αυτό μέχρι σήμερα από το 1999 πόση χρήση μπορούσε να γίνεται και τι οφελημότητα έχει και η σελίδα και το Έντυπο Αίτηση Αποζημίωσης. Εδώ ο Πολίτης έχει τον λόγο και το έργο.

ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

(ν.2690/1999 - ΦΕΚ 45 A'/1999)

Όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τους ν.2880/2001 , 3230/2004,3242/2004 και 3345/2005.

ΑΘΗΝΑ, ΙΟΥΛΙΟΣ 2005 ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ

Άρθρο 4 Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση

«1.α.Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου, παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη, ημέρες.

2.Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός πέντε (5) τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα:

α)τους λόγους της καθυστέρησης, β)τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία».

«6. Η χρονική προθεσμία για τη χορήγηση εγγράφων κατά τις παραγράφους 1 και 2 ή την αιτιολογημένη απόρριψη της σχετικής αίτησης του πολίτη είναι είκοσι (20) ημέρες».


Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α

Αθήνα, 25 Φεβρουαρίου 2008

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Αριθ. Πρωτ.ΔΙΣΚΠΟ/Φ.14/5428

Επισημαίνεται, όμως, ότι για διεκπεραίωση αιτημάτων που αφορούν στην απλή παροχή πληροφοριών, για τις οποίες δεν απαιτείται η διενέργεια έρευνας, συλλογή στοιχείων ή εξέταση αυτών κ.λ.π., είναι προφανές ότι οι Υπηρεσίες πρέπει να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια ώστε αυτά να διεκπεραιώνονται άμεσα και σε καμία περίπτωση να μην εξαντλούνται οι οριζόμενες από το νόμο προθεσμίες.

Ο Υφυπουργός Χρήστος Ζώης

Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α

Αθήνα, 03 Σεπτεμβρίου 2009

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Αριθ. Πρωτ.: ΔΙΣΚΠΟ/Φ.21/

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ I/οικ21610

ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΔ/ΣΙΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΡΑΤΟΥΣ - ΠΟΛΙΤΗ

ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΑΝΟΙΚΤΗΣ Δ/ΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση : Βασ. Σοφίας 15 ΠΡΟΣ: Ινστιτούτο Καταναλωτών Κρήτης

Τ.Κ. : 106 74 Αθήνα inkakritis@inkakritis.gr

Πληροφορίες : Π. Αλιφέρη

Τηλέφωνο : 210 3389139 Υπόψιν : Προέδρου Δ.Σ.

Φαξ : 210 3389147 κ. Ι. Αννουσάκη

E-mail :

κ. Πρόεδρε,

σε συνέχεια της από 31.08.2009 ηλεκτρονικής επιστολής σας, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ως προς τα ακόλουθα:

Η εισαγωγή του θεσμού των Ειδικών Επιτροπών Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας, δια της οποίας επιδιώκεται η μείωση και πάταξη της γραφειοκρατίας και της κακοδιοίκησης καθώς και η αποτελεσματικότερη λειτουργία των Δημοσίων Υπηρεσιών, αποτελεί, μέτρο το οποίο έχει καταξιωθεί στη συνείδηση των πολιτών. Ειδικότερα, μετά την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 7 του Ν. 3242/2004, με τις οποίες καθιερώνεται για πρώτη φορά το δικαίωμα του πολίτη για πλήρη αποζημίωση από την Διοίκηση σε περίπτωση μη τήρησης των ισχυουσών προθεσμιών, ο θεσμός των Ειδικών Επιτροπών ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο και εμπεδώθηκε σημαντικά η εμπιστοσύνη των πολιτών στην δράση αυτών.

Η Διεύθυνση Σχέσεων - Πολίτη για την πληρέστερη και έγκυρη ενημέρωση των πολιτών έχει αναρτήσει το θεσμικό πλαίσιο που αφορά στη λειτουργία των Επιτροπών στην ιστοσελίδα του Υπουργείου.

Στην εν λόγω ιστοσελίδα και ειδικότερα στη διαδρομή: Δημόσια Διοίκηση / Σχέσεις Κράτους-Πολίτη / Λειτουργία Ειδικών Επιτροπών Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας, ο κάθε πολίτης μπορεί απλά και γρήγορα να αναζητήσει και να προμηθευτεί το σχετικό έντυπο αίτησης αποζημίωσης.