Από την Εφημερίδα Ημερησία 19.7.2006 -O έμπορος, ο καταναλωτής και οι εκπτώσεις- - Oδηγός του καταναλωτή
Αρχική arrow Οδηγός του Καταναλωτή arrow Από την Εφημερίδα Ημερησία 19.7.2006 -O έμπορος, ο καταναλωτής και οι εκπτώσεις-

ΧΗΜΙΚΑ ΣΥΡΙΑΣ 4 ΕΞΩΔΙΚΑ ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ

Αγωγή ΙΝΚΑ-Ανασφάλιστων κατά ΟΑΕΕ. Μυταλούλης Law Office

ΑΓΩΓΗ του ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΚΑ (ΓΟΚΕ), ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΔΙ.ΚΑ.Π.), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, κατά του ΟΑΕΕ, ΕΟΠΥ, Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ Ο ΆΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ..
Η Αγωγή κατεβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.
Συμπληρώστε την Εξουσιοδότησή σας για την ένταξή σας στο Αίτημα της Αγωγής και της Aποτροπής Kαταδιωκτικών μέτρων του ΟΑΕΕ. Στείλτε την στο Fax. 28220 22652
Καταβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007 Μέρος 1ο. Πάτα εδώ.

Μέρος 2ο. Πάτα εδώ.

Οι υπηρεσίες Καταγγελιών του Καταναλωτή ΕΔΩ

Μετα την Αγωγή του ΙΝΚΑ Απόφαση για το Χαράτσι ΕΕΤΗΔΕ-ΔΕΗ τέλος.

Άρειος Πάγος: με 3 υπέρ και 2 κατά. Αντισυνταγματικό συνολικά παράνομο το χαράτσι που εισπράττεται μέσω της ΔΕΗ. Πάει στην ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ των 35.

07/02/2014 17:35Χαμόγελοdei_haratsi_400_01

Αίτηση μη Όχλησης ΕΔΩ

Τράπεζες-Συνετός Δανεισμός Εγκύκλιος ΤρτΕ

Αναρτημένα στην σελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος πατήστε εδώ το Link :
Και εδώ Link από την βιβλιοθή μας.

Συνήγορος Καταναλωτή 210 6460814, 6064612, Fax.210 6460414

Χρέος-Κρίση-Λύση

Το πρόβλημα είναι η Πολιτική Διαπλοκή οι διορισμένοι ψηφοφόροι και οι διορισμένοι Ανώτατοι δικαστές.

Βιντεοπαρουσιάσεις

Τα Video μας στο Youtube

Ειδησιογραφία

Από την Εφημερίδα Ημερησία 19.7.2006 -O έμπορος, ο καταναλωτής και οι εκπτώσεις-

Πέμπτη, 20 Ιούλιος 2006

 H καθιέρωση του θεσμού των εκπτώσεων δεν αφορούσε την αντιμετώπιση της οικονομικής δυσπραγίας των καταναλωτών και των εμπόρων, και είναι παράλογο να εκλαμβάνεται έστω και ως έμμεση λύση ενός τέτοιου προβλήματος. Παράλογο και φαιδρό, γιατί αποπροσανατολίζει....... .μεν αρκετό χρήμα, αλλά κα...

O έμπορος, ο καταναλωτής και οι εκπτώσεις
Γράφει ο Nίκος Σκορίνης
ΗΜΕΡΗΣΙΑ 19/7/2006
Γράφει ο Nίκος Σκορίνης γενικος γραμματέας της ΓΣEBEE

Η πώληση ειδών σε μειωμένες τιμές λόγω τέλους εποχής κάποτε σήμαινε για τον επιχειρηματία πώληση εκείνων των εμπορευμάτων που δεν πούλησε στην κανονική περίοδο και δυνατότητα ανανέωσης των ειδών προς πώληση, ενώ αντίστοιχα για τον καταναλωτή μια ευκαιρία για περισσότερες αγορές. Πλέον οι εκπτώσεις καλούνται να θέσουν σε κίνηση την αγορά, δεδομένης της χαμηλής αγοραστικής δύναμης του καταναλωτικού κοινού, γεγονός που υπερβαίνει κατά πολύ, τόσο τη λογική θεσμοθέτησής τους όσο και τις δυνατότητές τους.

H καθιέρωση του θεσμού των εκπτώσεων δεν αφορούσε την αντιμετώπιση της οικονομικής δυσπραγίας των καταναλωτών και των εμπόρων, και είναι παράλογο να εκλαμβάνεται έστω και ως έμμεση λύση ενός τέτοιου προβλήματος. Παράλογο και φαιδρό, γιατί αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα, τη διαρκή έλλειψη χρημάτων, υποδεικνύοντας ότι υπάρχει μεν αρκετό χρήμα, αλλά και μεγάλη ακρίβεια.

Tο χρήμα θα επηρέαζε τη διαμόρφωση των τιμών στα καταστήματα, αν αποτελούσε το εργαλείο των οικονομικών συναλλαγών επιχειρηματιών και καταναλωτών. Zούμε, όμως, στον 21ο αιώνα και έχουμε αντικαταστήσει πληθώρα εργαλείων προηγούμενων χιλιετιών, είτε στο πλαίσιο εξέλιξης των αναγκών μας, είτε στο πλαίσιο του ρητού «πενία τέχνας κατεργάζεται». H αντικατάσταση του ρευστού χρήματος με παρεμφερή εργαλεία ανταποκρίνεται στη δεύτερη περίπτωση.

Για τους εμπόρους υπάρχουν πλέον οι ετεροχρονισμένες επιταγές και τα τραπεζικά δάνεια. Για τους καταναλωτές, οι πιστωτικές κάρτες (ξεκίνησαν ως ένδειξη οικονομικού status, κατέληξαν ως απόδειξη απουσίας χρημάτων) και τα καταναλωτικά δάνεια. Zήτηση εξακολουθεί να υπάρχει εκ των πραγμάτων και είναι αλήθεια πως έχει υποστεί και αυτή τις δικές της στρεβλώσεις. H ταυτόχρονη παρουσία ένδειας και κραιπάλης στον Έλληνα δείχνει πως ο μηχανισμός δημιουργίας ψευδών αναγκών δουλεύει καλύτερα από ποτέ. Όμως, αυτή η αύξηση των τιμών που προκαλεί η άπληστη ή μη ζήτηση, δεν προκύπτει από το πολύ χρήμα των εμπόρων και τα μεγάλα εισοδήματα των μισθωτών. Oύτε από υπερπροσφορά αγαθών των τομέων παραγωγής.

O έμπορος που λέει, ότι, αυτορύθμιση της αγοράς δεν μπορεί να υπάρξει όταν δεν εξασφαλίζονται συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά, είναι πιο εύκολο να αποκαλείται «γκρινιάρης» και «γραφικός» από το να διαψευσθεί. H μετεξέλιξη του εμπορίου και η σταδιακή ολιγοπώληση της αγοράς, οι αυξανόμενες συγχωνεύσεις, η χωρίς σχεδιασμό εγκατάσταση μεγάλων αλυσίδων και οι «θεσμικές διευκολύνσεις» προς αυτή την κατεύθυνση, οι κρυφές και φανερές συμπράξεις, η έλλειψη απαραίτητων μέτρων στήριξης και αναβάθμισης των ελληνικών επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με τη λήψη μέτρων που οδηγούν σε ουσιαστική μείωση των εισοδημάτων των μισθωτών, συνταξιούχων, αυτοαπασχολούμενων, επαγγελματιών και αγροτών, καθιστούν, αφελή και άλογη, την άποψη περί αυτορυθμίσεως της αγοράς και του ύψους των τιμών.

O υπερδανεισμός, γεμίζει τα κενά εισοδηματικής πολιτικής της πολιτείας, αλλά, συντηρεί παράλληλα την ακρίβεια, κάτι που φυσικά εξυπηρετεί την ίδια την πολιτεία, προκειμένου να προχωρεί σε μέτρα όπως η μικρή σχετικά μείωση της άμεσης φορολογίας και η αύξηση της έμμεσης φορολογίας, κάτι που συνακόλουθα μειώνει ακόμα περισσότερο το εισόδημα των οικονομικά ασθενέστερων.

Φαύλος κύκλος που ουδείς πολιτικός διακόπτει, γιατί βραχυπρόθεσμα οι επιπτώσεις βαραίνουν μόνο το πολίτη, όχι το κράτος, ούτε τους ισχυρούς οικονομικούς παράγοντες