Ο Ιδρυτής του ΙΝΚΑ Χαράλαμπος Κουρής - Ενημέρωση
Αρχική arrow Ενημέρωση arrow Ο Ιδρυτής του ΙΝΚΑ Χαράλαμπος Κουρής

ΧΗΜΙΚΑ ΣΥΡΙΑΣ 4 ΕΞΩΔΙΚΑ ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ

Αγωγή ΙΝΚΑ-Ανασφάλιστων κατά ΟΑΕΕ. Μυταλούλης Law Office

ΑΓΩΓΗ του ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΚΑ (ΓΟΚΕ), ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΔΙ.ΚΑ.Π.), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, κατά του ΟΑΕΕ, ΕΟΠΥ, Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ Ο ΆΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ..
Η Αγωγή κατεβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.
Συμπληρώστε την Εξουσιοδότησή σας για την ένταξή σας στο Αίτημα της Αγωγής και της Aποτροπής Kαταδιωκτικών μέτρων του ΟΑΕΕ. Στείλτε την στο Fax. 28220 22652
Καταβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007 Μέρος 1ο. Πάτα εδώ.

Μέρος 2ο. Πάτα εδώ.

Οι υπηρεσίες Καταγγελιών του Καταναλωτή ΕΔΩ

Μετα την Αγωγή του ΙΝΚΑ Απόφαση για το Χαράτσι ΕΕΤΗΔΕ-ΔΕΗ τέλος.

Άρειος Πάγος: με 3 υπέρ και 2 κατά. Αντισυνταγματικό συνολικά παράνομο το χαράτσι που εισπράττεται μέσω της ΔΕΗ. Πάει στην ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ των 35.

07/02/2014 17:35Χαμόγελοdei_haratsi_400_01

Αίτηση μη Όχλησης ΕΔΩ

Τράπεζες-Συνετός Δανεισμός Εγκύκλιος ΤρτΕ

Αναρτημένα στην σελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος πατήστε εδώ το Link :
Και εδώ Link από την βιβλιοθή μας.

Συνήγορος Καταναλωτή 210 6460814, 6064612, Fax.210 6460414

Χρέος-Κρίση-Λύση

Το πρόβλημα είναι η Πολιτική Διαπλοκή οι διορισμένοι ψηφοφόροι και οι διορισμένοι Ανώτατοι δικαστές.

Βιντεοπαρουσιάσεις

Τα Video μας στο Youtube

Ειδησιογραφία

Ο Ιδρυτής του ΙΝΚΑ Χαράλαμπος Κουρής

Πέμπτη, 03 Αύγουστος 2006
kouris_1_400_____02 Ο Χαράλαμπος Κουρής,, έφυγε σαν αύριο στα 59 του χρόνια. Η σοβαρή υπόθεση της προστασίας του Καταναλωτή που είναι, οριστικά πλέον, το σημείο αιχμής των Δυτικών Οικονομιών, ξεκίνησε και στέργιωσε στην Ελλάδα, από τον πρωτοστάτη του και ιδρυτή του Ινστιτούτου Καταναλωτών και της σημερινής Ομ...
 

Ο Χαράλαμπος Κουρής απεβίωσε αιφνιδίως στις 4 Αυγούστου 2004 τα ξημερώματα.
Κηδεύτικε, σαν αύριο, την Παρασκευή, 6 Αυγούστου 2004, ώρα 11 πμ στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών.
Αρχίζοντας πριν από 35 χρόνια, εργάστηκε μέχρι την τελευταία μέρα της ζωής του, με ασυνήθιστη επιμονή και μεθοδικότητα χωρίς ώρες ανάπαυσης και προσωπική ζωή και εγκατέστησε στην συνείδηση των Ελλήνων στο δικαίωμα προστασίας του Καταναλωτή.
Η πορεία της ζωής του, ήταν ιδιαίτερα δύσβατη. Ορφανός από πατέρα και ξεχωριστά αυστηρή μητέρα, με διακριτό παράστημα και πανέμορφος νέος που είχε δικαιώματα ανάλογα, μπόρεσε η δεν μπόρεσε να τα ασκήσει. Η θαλπωρή της οικογένειας δεν ήταν το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής του.
Τηρώντας όλες τις αρχές της ευπρέπειας και της συλλογικότητας, με πραγματιστικό στοχασμό, τιμήθηκε από εξαίρετα μέλη της κοινωνίας μας και απλούς ανθρώπους, ενεργούς πολίτες που είχαν συναντήσει την ΄΄ορφάνια΄΄ με διαφορετικό τρόπο καθένας. Οι ασήμαντες προσωπικές χαρές της καθημερινότητας, έλλειψαν εις ολόκληρο στα 59 χρόνια που έζησε. Μάλον μόνο με πίκρες και συγκρούσεις.
Η συνεργασία αυτή με την καταβολή και του απαιτούμενου ιδιαίτερου κόπου, έκαμε αποδεκτό συνομιλητή και κοινωνικό εταίρο το ΙΝΚΑ καθώς και τελικό σημείο αναφοράς του καταναλωτή που δεν βρίσκει λύση αλλιώς στην διαφορά του.
Η τακτική του ΙΝΚΑ, βασισμένη στην αναγνωρισιμότητά του και την θετική προσφορά, φέρνει σχεδόν πάντα, σε αίσιο τέλος όποια διαφορά Καταναλωτή με την Αγορά, θα φθάνει στο Κέντρο Καταγγελιών του.
Τώρα πια, αρκετά αργότερα, έχουμε τον Νόμο 2251/94 και την Διεύθυνση Καταναλωτή της Ε.Ε. που χαρτογράφησαν με σαφήνεια τα δικαιώματά μας και στο Υπουργείο Ανάπτυξης την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην οποία προϊσταται ο κ. Αθανάσιος Σκορδάς που γνωρίζει καλά η μάλον άριστα τα συμβαίνοντα στην Αγορά.
Στην ιδιαίτερα ταραγμένη νέα πραγματικότητα και την μετά Ευρώ εποχή, με την ένθεση και του όρου ΄΄παγκοσμιοποίηση΄΄ είναι κρίσιμα σημαντικό να τα ΑΣΚΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ !!!!,
Και να Καταγγέλλουμε τις Παραβιάσεις αμέσως.
Οι προστατευτικοί κανόνες των εισοδημάτων των τιμών και των προϊόντων, έχουν αντικατασταθεί με την πολλές φορές ακόμα και ασυδοσία στον όρο που διέπει τώρα την αγορά ΄΄Ελεύθερη Αγορά΄΄.
Η ιδιότητα του Καταναλωτή εντός αυτής του πολίτη, με τα δικαιώματα και την θεσμοθετημένη - Νομοθετημένη προστασία που δικαιούται, φέρνει το κύριο μέρος και σχεδόν ολόκληρο το βάρος στην πλάτη του καθενός από εμάς.
Υπολογίζω λοιπόν το εισόδημά μου, διαλέγω από την ποικιλία της αγοράς αυτό που χρειάζομαι στην καλύτερη τιμή και από το κατάστημα με την καλύτερη συμπεριφορά και εγγυήσεις και για μετά την πώληση. Αποφεύγουμε τις πιστωτικές κάρτες σχεδόν εξ ολοκλήρου και δεν πέφτουμε σε παγίδες -κράχτες- που όλο και περισσότερο θα κατακλύζουν την αγορά με την έντεχνη παραπλάνηση των επιτήδειων, από την ένταση του μεταξύ τους ανταγωνισμού.
Επικοινωνούμε και είναι χρήσιμη η δαπάνη χρόνου για αυτό, με τις Ενώσεις Καταναλωτών και την Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 (με 210 από επαρχία) και τηλεφωνικά, αλλά κυρίως γραπτά γράφοντας
1) Θέμα: πχ. διαφήμιση προίόντος που δεν υπήρχε την ίδια μέρα που πήγα, η ότι αφορά η περίπτωση. 2) Στοιχεία πλήρη της επιχείρησης για να μπορεί να γίνει επικοινωνία.
3) Την αξία και το είδος του αγαθού και μικρή απλή περιγραφή του συμβάντος.
4) Και γράφετε μετά τι ζητάτε και να λάβετε την απάντηση.