7.104 καταγγελίες έγιναν στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών ΙΝΚΑ από την 01/01/2003 μέχρι τις 31/06/ - Ενημέρωση
Αρχική arrow Ενημέρωση arrow 7.104 καταγγελίες έγιναν στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών ΙΝΚΑ από την 01/01/2003 μέχρι τις 31/06/

ΧΗΜΙΚΑ ΣΥΡΙΑΣ 4 ΕΞΩΔΙΚΑ ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ

Αγωγή ΙΝΚΑ-Ανασφάλιστων κατά ΟΑΕΕ. Μυταλούλης Law Office

ΑΓΩΓΗ του ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΚΑ (ΓΟΚΕ), ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΔΙ.ΚΑ.Π.), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, κατά του ΟΑΕΕ, ΕΟΠΥ, Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ Ο ΆΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ..
Η Αγωγή κατεβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.
Συμπληρώστε την Εξουσιοδότησή σας για την ένταξή σας στο Αίτημα της Αγωγής και της Aποτροπής Kαταδιωκτικών μέτρων του ΟΑΕΕ. Στείλτε την στο Fax. 28220 22652
Καταβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007 Μέρος 1ο. Πάτα εδώ.

Μέρος 2ο. Πάτα εδώ.

Οι υπηρεσίες Καταγγελιών του Καταναλωτή ΕΔΩ

Μετα την Αγωγή του ΙΝΚΑ Απόφαση για το Χαράτσι ΕΕΤΗΔΕ-ΔΕΗ τέλος.

Άρειος Πάγος: με 3 υπέρ και 2 κατά. Αντισυνταγματικό συνολικά παράνομο το χαράτσι που εισπράττεται μέσω της ΔΕΗ. Πάει στην ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ των 35.

07/02/2014 17:35Χαμόγελοdei_haratsi_400_01

Αίτηση μη Όχλησης ΕΔΩ

Τράπεζες-Συνετός Δανεισμός Εγκύκλιος ΤρτΕ

Αναρτημένα στην σελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος πατήστε εδώ το Link :
Και εδώ Link από την βιβλιοθή μας.

Συνήγορος Καταναλωτή 210 6460814, 6064612, Fax.210 6460414

Χρέος-Κρίση-Λύση

Το πρόβλημα είναι η Πολιτική Διαπλοκή οι διορισμένοι ψηφοφόροι και οι διορισμένοι Ανώτατοι δικαστές.

Βιντεοπαρουσιάσεις

Τα Video μας στο Youtube

Ειδησιογραφία

7.104 καταγγελίες έγιναν στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών ΙΝΚΑ από την 01/01/2003 μέχρι τις 31/06/

Δευτέρα, 24 Ιούλιος 2006

Το τηλέφωνο Καταγγελιών του ΙΝΚΑ, κτυπούσε στην έξαρση των τροφίμων 200 φορές την ημέρα, αυτό κάμφθηκε, αλλά καλοκαίρι τώρα, μαζί με τα τρόφιμα και μάλιστα παιδικές τροφές σκόνης με ζών σκουλήκι στο σφραγισμένο κουτί, έχουμε 500 κλήσεις ημερησίως, ταξί, συγκοινωνίες, ξενοδοχεία, τράπεζες, ...

ΔΤ 88/2006 ΙΝΚΑ/ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2006
Μαζί με τους τουρίστες πληρώνουν και οι ντόπιοι σαν τουρίστες

7.104 καταγγελίες τουριστών
13 - 25 % αυξημένο το κόστος ζωής στις τουριστικές περιοχές.

7.104 καταγγελίες έγιναν στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών ΙΝΚΑ από την 01/01/2003 μέχρι τις 31/06/2006 παρά το γεγονός ότι και λιγότεροι Έλληνες έκαναν διακοπές και μικρότερης διάρκειας ήταν οι διακοπές αυτές αλλά και οι ξένοι τουρίστες ήταν λιγότεροι, με ανομονή του φετινού αποτελέσματος.
Ήδη ο τουρισμός κατέλαβε την 4η θέση στο συνολικό πίνακα παραπόνων του ΙΝΚΑ για την αντίστοιχη περίοδο.
Το ΙΝΚΑ επισημαίνει πως, ανεξάρτητα από τα παράπονα, το μεγαλύτερο πρόβλημα του Ελληνικού τουρισμού είναι η ανάδυση και επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα-υπηρεσίες, μιας μετριότητας, η οποία ενδεχομένως δεν προκαλεί την καταγγελία (π.χ. δεν παθαίνεις τροφοδηλητηρίαση σε κάποια ταβέρνα), αλλά αφήνει μία γεύση απογοήτευσης, μη ικανοποίησης και λογικού προσανατολισμού σε άλλες τουριστικές επιλογές.
Αξιοσημείωτο είναι πως, σύμφωνα με όλες τις έρευνες τιμών, το κόστος ζωής στις ημιαστικές περιοχές είναι τουλάχιστον κατά 13% υψηλότερο από τις αντίστοιχες πρωτεύουσες νομών, ενώ στις αμιγώς τουριστικές περιοχές και ιδιαίτερα κατά την περίοδο αιχμής, οι τιμές παρουσιάζουν αποκλίσεις 25 - 38%.
Έτσι, μαζί με τους τουρίστες, οι οποίοι πληρώνουν για τις διακοπές τους συχνά παράλογα υψηλές τιμές, πληρώνουν και οι ντόπιοι σε όλη τη διάρκεια του χρόνου ένα διαφοροποιημένο προς το πολύ υψηλότερο κόστος ζωής.
Η επιθετικά προβληματική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στην μετακίνηση των ξένων και Ελλήνων τουριστών στους νησιωτικούς προορισμούς, με βλάβες των πλοίων των εταιρειών, μείωσε την στόχευση νησιών σαν τόπος διακοπών και ήδη τις περιέστειλε σε μετακινήσεις μικρών αποδράσεων σε χερσαίες αναζητήσεις.
Η ασυνέπεια και η τακτική της αρπαχτής μιας φοράς, κυριαρχεί ακόμα και σε επίσημα ονόματα εταιρειών και ιδιωτών που παρέχουν τουριστικές υπηρεσίες.
Η κερδοσκοπία μέσω της χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών καταλυμμάτων και εστιάσεως αποτελεί το εμφανές της περιόδου.

Ο πίνακας παραπόνων των τουριστών έχει ως εξής:

α/α Κατηγορία Αριθμός Ποσοστό
01 Τιμές - υπηρεσιών 877 12,35%
02 Κέντρα - Εστιατόρια - ταβέρνες - κ.λπ. (τιμές-ποιότητα) 864 12,16%
03 Ποιότητα προϊόντων - υπηρεσιών 792 11,15%
04 Ξενοδοχεία - δωμάτια - κάμπιγκ - κ.λπ. 461 6,49%
05 Θαλάσσιες μεταφορές 442 6,22%
06 Ταξιδιωτικά γραφεία 435 6,20%
07 Τράπεζες 429 6,04%
08 Διάφορα (Timesharing, κ.λπ.) 331 4,66%
09 Αεροπορικές μεταφορές 318 4,48%
10 ΤΑΞΙ 312 4,39%
11 Ιατρικές υπηρεσίες 299 4,21%
12 Άλλα μεταφορικά μέσα (υπεραστ. συγκοινωνίες, τρένα, ενοικ. Ι.Χ.) 292 4,11%
13 Μουσεία - Αρχαιολoγικοί Χώροι 266 3,74%
14 Δημόσιες υπηρεσίες 253 3,56%
15 Τιμές τηλεφωνημάτων 247 3,48%
16 Περιβάλλον 208 2,93%
17 Οδική σήμανση 117 1,65%
18 Παραβιάσεις Κοινοτικών Οδηγιών 71 1,00%
19 Ωράριο αγοράς - υπηρεσιών 58 0,82%
20 Κλοπές - παρενοχλήσεις 32 0,45%
Σύνολο 7104 100,01%