Αρχική arrow Ενημέρωση arrow Μείωση εκπομπών CO2 από τα καινούργια αυτοκίνητα σε 120 γραμμάρια ανά χλμ. μέχρι το 2012

ΧΗΜΙΚΑ ΣΥΡΙΑΣ 4 ΕΞΩΔΙΚΑ ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ

Αγωγή ΙΝΚΑ-Ανασφάλιστων κατά ΟΑΕΕ. Μυταλούλης Law Office

ΑΓΩΓΗ του ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΚΑ (ΓΟΚΕ), ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΔΙ.ΚΑ.Π.), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, κατά του ΟΑΕΕ, ΕΟΠΥ, Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ Ο ΆΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ..
Η Αγωγή κατεβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.
Συμπληρώστε την Εξουσιοδότησή σας για την ένταξή σας στο Αίτημα της Αγωγής και της Aποτροπής Kαταδιωκτικών μέτρων του ΟΑΕΕ. Στείλτε την στο Fax. 28220 22652
Καταβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007 Μέρος 1ο. Πάτα εδώ.

Μέρος 2ο. Πάτα εδώ.

Οι υπηρεσίες Καταγγελιών του Καταναλωτή ΕΔΩ

Μετα την Αγωγή του ΙΝΚΑ Απόφαση για το Χαράτσι ΕΕΤΗΔΕ-ΔΕΗ τέλος.

Άρειος Πάγος: με 3 υπέρ και 2 κατά. Αντισυνταγματικό συνολικά παράνομο το χαράτσι που εισπράττεται μέσω της ΔΕΗ. Πάει στην ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ των 35.

07/02/2014 17:35Χαμόγελοdei_haratsi_400_01

Αίτηση μη Όχλησης ΕΔΩ

Τράπεζες-Συνετός Δανεισμός Εγκύκλιος ΤρτΕ

Αναρτημένα στην σελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος πατήστε εδώ το Link :
Και εδώ Link από την βιβλιοθή μας.

Συνήγορος Καταναλωτή 210 6460814, 6064612, Fax.210 6460414

Χρέος-Κρίση-Λύση

Το πρόβλημα είναι η Πολιτική Διαπλοκή οι διορισμένοι ψηφοφόροι και οι διορισμένοι Ανώτατοι δικαστές.

Βιντεοπαρουσιάσεις

Τα Video μας στο Youtube

Ειδησιογραφία

Μείωση εκπομπών CO2 από τα καινούργια αυτοκίνητα σε 120 γραμμάρια ανά χλμ. μέχρι το 2012

Τετάρτη, 07 Μάρτιος 2007

__co2 2/3/07 Έρευνα της ΕΕ: Ιδιαίτερης σημασίας οι πολικές περιοχές για το κλίμα του πλανήτη. Από το πρόγραμμα EPICA προκύπτει ότι τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα είναι τα υψηλότερα εδώ και 650.000 έτη, πράγμα που προκαλεί ανησυχίες για την ένταση της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη λόγω ...

Η Επιτροπή στην σημερινή έκθεση υπογραμμίζει ότι, χάρη στα ερευνητικά προγράμματα-πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γίνεται κατανοητό ότι οι πολικές περιοχές επηρεάζουν την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον. Από το πρόγραμμα EPICA προκύπτει ότι τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα είναι τα υψηλότερα εδώ και 650.000 έτη, πράγμα που προκαλεί ανησυχίες για την ένταση της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη / φαινομένου του θερμοκηπίου στο μέλλον. Στο DAMOCLES μελετάται ο αντίκτυπος που έχει η μείωση της παγοκάλυψης της θάλασσας στην Αρκτική, για τον άνθρωπο και για το περιβάλλον. Το πρόγραμμα δίδει στοιχεία ανεκτίμητης αξίας για τη πρόβλεψη των συνεπειών που έχει το λιώσιμο των παγετώνων και αναπτύσσει νέα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην αρκτική περιοχή όπου επικρατούν ιδιαίτερες συνθήκες. Η δημοσίευση της έκθεσης συμπίπτει με την δρομολόγηση από την διεθνή επιστημονική κοινότητα, του Παγκόσμιου πολικού έτους, μιας τεράστιας επιστημονικής εκστρατείας όπου αναπτύσσονται περισσότερα από 200 προγράμματα, και εμπλέκονται επιστήμονες από περισσότερες από 60 χώρες. Αυτή, επισύρει την διεθνή προσοχή στη σημασία που έχουν οι πολικές περιοχές για το κλίμα μας. Η ΕΕ συμβάλλει στο Παγκόσμιο πολικό έτος με τη διοργάνωση Διεθνούς Συμποσίου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 5 και 6 Μαρτίου, με θέμα "Πολικό περιβάλλον και κλίμα: οι προκλήσεις", στο οποίο θα συμμετάσχουν υψηλού επιπέδου Ευρωπαίοι και διεθνείς επιστήμονες και θα συζητήσουν για τις μελλοντικές προοπτικές και προτεραιότητες της έρευνας για τις πολικές περιοχές.
IP/07/29 ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ, 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2007. ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΕΞΟΔΙΚΗ ΔΕΣΜΗ ΜΕΤΡΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ Ε.Ε.. ΣΤΟΧΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΑΕΡΙΩΝ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑ ΤΟ 2012 ΠΛΑΙΣΙΟ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑ 30% ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20% ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020, ΜΕ ΤΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
Πρόεδρος της Επιτροπής José Manuel Barroso: «Έχουμε μακροπρόθεσμο όραμα για μια νέα ευρωπαϊκή ενεργειακή πολιτική που ανταποκρίνεται στις κλιματικές αλλαγές. Πρέπει να ενεργήσουμε σήμερα, για να διαμορφώσουμε τον κόσμο του αύριο».
Υπάρχουν πιθανότητες πάνω από 50%, οι θερμοκρασίες να αυξηθούν πάνω από 5°C στη διάρκεια του αιώνα. Η πολιτική ενέργειας και μεταφορών οδηγούν όχι σε μείωση των εκπομπών στην Ε.Ε., αλλά σε αύξηση κατά 5% περίπου μέχρι το 2030. Η εξάρτηση της Ε.Ε. από τις εισαγωγές ενέργειας, από σήμερα μέχρι το 2030, θα φθάσει από το 50% στο 65% του συνόλου της κατανάλωσης ενέργειας.
Ο Σταύρος Δήμας, Επίτροπος για το περιβάλλον, δήλωσε ότι: «Οι κλιματικές αλλαγές είναι μία από τις σοβαρότερες απειλές για τον πλανήτη μας. Η αντίδραση απέναντι στις κλιματικές αλλαγές είναι επιτακτική. Σήμερα συμφωνήσαμε σε ορισμένους φιλόδοξους, αλλά ρεαλιστικούς στόχους, στους οποίους θα στηρίζονται οι προσπάθειές μας σε παγκόσμιο επίπεδο για αναχαίτιση των κλιματικών αλλαγών και των πλέον καταστροφικών συνεπειών τους. Καλώ τον υπόλοιπο ανεπτυγμένο κόσμο να μας ακολουθήσει, να ευθυγραμμισθεί με τους περιορισμούς των εκπομπών μας και να επιδιώξει το ταχύτερο δυνατόν μια διεθνή συμφωνία για τη μείωση των εκπομπών σε παγκόσμιο επίπεδο.». Χάρη στη στρατηγική αυτή, η ΕΕ θα κατορθώσει να υλοποιήσει την επιδιωκόμενη από πολλών ετών μείωση του μέσου όρου των εκπομπών CO2 από τα καινούργια αυτοκίνητα σε 120 γραμμάρια ανά χλμ. μέχρι το 2012 - μείωση κατά 25% περίπου έναντι των σημερινών επιπέδων. Βελτιώνοντας την απόδοση των αυτοκινήτων ως προς το καύσιμο, η αναθεωρημένη στρατηγική, θα αποφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων για τους οδηγούς.