Αρχική arrow Άρθρα Κατά της Παραπλανητικής Διαφήμισης arrow Τα κούφια προϊόντα & το Δενδροκτόνο ΤΡΑΜ ΤΡΑΙΝΟ

ΧΗΜΙΚΑ ΣΥΡΙΑΣ 4 ΕΞΩΔΙΚΑ ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ

Αγωγή ΙΝΚΑ-Ανασφάλιστων κατά ΟΑΕΕ. Μυταλούλης Law Office

ΑΓΩΓΗ του ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΚΑ (ΓΟΚΕ), ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΔΙ.ΚΑ.Π.), ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, κατά του ΟΑΕΕ, ΕΟΠΥ, Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., Γ.Ν.Α. Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ Ο ΆΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ., ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ «ΆΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ» Ν.Π.Δ.Δ..
Η Αγωγή κατεβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.
Συμπληρώστε την Εξουσιοδότησή σας για την ένταξή σας στο Αίτημα της Αγωγής και της Aποτροπής Kαταδιωκτικών μέτρων του ΟΑΕΕ. Στείλτε την στο Fax. 28220 22652
Καταβαίνει σε PDF πατήστε ΕΔΩ.

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007

Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων 2007 Μέρος 1ο. Πάτα εδώ.

Μέρος 2ο. Πάτα εδώ.

Οι υπηρεσίες Καταγγελιών του Καταναλωτή ΕΔΩ

Μετα την Αγωγή του ΙΝΚΑ Απόφαση για το Χαράτσι ΕΕΤΗΔΕ-ΔΕΗ τέλος.

Άρειος Πάγος: με 3 υπέρ και 2 κατά. Αντισυνταγματικό συνολικά παράνομο το χαράτσι που εισπράττεται μέσω της ΔΕΗ. Πάει στην ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ των 35.

07/02/2014 17:35Χαμόγελοdei_haratsi_400_01

Αίτηση μη Όχλησης ΕΔΩ

Τράπεζες-Συνετός Δανεισμός Εγκύκλιος ΤρτΕ

Αναρτημένα στην σελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος πατήστε εδώ το Link :
Και εδώ Link από την βιβλιοθή μας.

Συνήγορος Καταναλωτή 210 6460814, 6064612, Fax.210 6460414

Χρέος-Κρίση-Λύση

Το πρόβλημα είναι η Πολιτική Διαπλοκή οι διορισμένοι ψηφοφόροι και οι διορισμένοι Ανώτατοι δικαστές.

Βιντεοπαρουσιάσεις

Τα Video μας στο Youtube

Ειδησιογραφία

Τα κούφια προϊόντα & το Δενδροκτόνο ΤΡΑΜ ΤΡΑΙΝΟ

Τετάρτη, 04 Ιανουάριος 2012

ΤΑ ΚΟΥΦΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟΚΤΟΝΟ ΤΡΑΜ

ΔΕΛΗΝΤΑΔΑΚΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ Μέλος του ΔΣ του ΙΝΚΑ/ Γ.Ο.Κ.Ε.

Μέλος της Άμυνας κατά του Τραμ

ΙΝΚΑΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ 2/3/2008 με νέα στοιχεία

Υπάρχουν ορισμένα προϊόντα που δεν έχουν καμία χρησιμότητα. Είναι τα Κούφια Προϊόντα. Την κενότητα αυτών των προϊόντων καλούνται να καλύψουν το μάρκετινγκ, το σπόνσορινγκ, η διαφήμιση, οι προσφορές, η «οικολογία» και η «ιδεολογία». Φτιάχνονται «Μ»ΚΟ υποστήριξης αυτών των προϊόντων, γράφονται περισπούδαστα άρθρα και αφιερώματα και εφευρίσκονται επιστημονικοφανείς όροι.

Ένα τέτοιο κούφιο προϊόν είναι και το δεντροκτόνο τραμ. Ένα απαρχαιωμένο μέσο που είχε κάποια χρησιμότητα τον προπερασμένο αιώνα! Η αποξήλωσή του  ξεκίνησε από τις αρχές του περασμένου αιώνα (περίπου από το 1920) και θα είχε ολοκληρωθεί το 1980, αν τα συμφέροντα γύρω από αυτό δεν είχαν επενδύσει (στη δεκαετία του 1990) σε μάρκετινγκ, σπόνσορινγκ, διαφήμιση, προσφορές, «οικολογία» και «ιδεολογία». Η Άμυνα κατά του Τραμ αγωνίζεται εναντίον συμφερόντων που απειλούν την ποιότητα ζωής, το πράσινο, την οικία και την εργασία των πολιτών. Αγωνίζεται επιπλέον να περισώσει την κοινή λογική και τα γεγονότα:

Σχεδόν ταυτόχρονα με τις πυρκαγιές του 2007 στα δάση, όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Βούλας (ΔΤ 18/7/07), κόπηκαν 140 δέντρα για χάρη του τραμ. Τα συνολικά 10.000 δέντρα δεν κόπηκαν τυχαία. Το τραμ, ένα απαρχαιωμένο μέσο, δεν μπορεί να συνυπάρξει με τα δέντρα.

Ό,τι καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια (τελικά λιγνίτη) δεν είναι οικολογικό. Η ΔΕΗ παράγει το 50% περίπου των ρύπων του θερμοκηπίου! Επιπλέον το κόστος σε ανθρώπινες ζωές από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας είναι φοβερό, για παράδειγμα: Στην Πτολεμαΐδα, από την επεξεργασία του λιγνίτη τα τελευταία 50 χρόνια, ο καρκίνος και τα καρδιαγγειακά νοσήματα παρουσιάζουν αύξηση με γεωμετρική πρόοδο ανά δεκαετία, με αποτέλεσμα η προερχόμενη θνησιμότητα να κυμαίνεται σήμερα περίπου στο 33%!(έρευνα ΣΚΑΙ 19/4/07) Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στον Άγιο Δημήτριο, στην Καρδιά, στο Αμύνταιο...

Δεν είναι οικολογικά το μετρό, το τρόλεϊ, το κλιματιστικό, ο αξονικός τομογράφος - είναι όμως απαραίτητα. Το σχεδόν άδειο και βραδυκίνητο τραμ καταναλώνει πολύτιμη ηλεκτρική ενέργεια, που χρειάζονται το μετρό, το τρόλεϊ, το κλιματιστικό, ο αξονικός τομογράφος και τόνους πολύτιμου νερού, για να συντηρηθεί το γκαζόν (όπου υπάρχει ) που δεν αντικαθιστά τα κομμένα δέντρα.

Είναι άκρως επικίνδυνο, για τους πεζούς τους ποδηλάτες, τους δικυκλιστές, τους οδηγούς αυτοκινήτων, τα παιδιά, τους γέροντες, τα άτομα με ειδικές ανάγκες τους δικυκλιστές, γιατί δεν μπορεί να φρενάρει λόγω της τεράστιας και ανώφελης  μάζας του, και επειδή ο συντελεστής τριβής ολισθήσεως δύο μετάλλων είναι 0,1 έναντι 0,7 ελαστικών και οδοστρώματος. Δεν μπορεί να κάνει ελιγμό αφού είναι αδύνατον να βγει εκτός γραμμών. Όταν μέλη του ΙΝ.ΚΑ πήγαμε για συμπαράσταση στον Δήμαρχο του Ελληνικού, το περυσινό καλοκαίρι, δεκάδες υπάλληλοι του τραμ απομάκρυναν τους πεζούς από τις ράγες .

Δεν έχει αυτονομία κίνησης και οποιαδήποτε διακοπή του ηλεκτρισμού ακινητοποιεί το τραμ προκαλώντας εμπλοκές στην κυκλοφορία. Οι συγκρούσεις μεταξύ των τραμ θα άγγιζαν το γελοίο αν δεν ήταν άκρως επικίνδυνες.

Το τραμ όπου περνά δημιουργεί φοβερή ηχορύπανση, κραδασμούς, ακτινοβολίες, οπτική ρύπανση που μειώνουν τη λειτουργική και εμπορική αξία των οικιών. Το τραμ ρίχνει την εμπορική κίνηση (αντιδήμαρχος Γλυφάδας Παπαδόπουλος, Οικοδομώ 30/4/07) ανάλογα δε και την αξία των καταστημάτων.

«Το κακό ΙΧ», που το τραμ θα έδιωχνε, είναι το μόνο - μα το μόνο - που άφησε αλώβητο. Αντιθέτως, λόγω των κυκλοφοριακών εμπλοκών που δημιουργεί, αυξάνονται οι ρύποι. Όπως στην Νέα Σμύρνη που το θανατηφόρο όζον κτύπησε κόκκινο (Ελευθεροτυπία 17/5/07).

Το τραμ - λόγω απαξίωσής του από τους επιβάτες - κατέχει το ρεκόρ πολλαπλασιασμού των ελλειμμάτων του κατά 400% (!) περίπου. Συγκεκριμένα από 6.381.438,28 σε 30.853.458,39 (Ναυτεμπορική 22/5/06), όταν το αμέσως μικρότερο του Προαστιακού ήταν 40%. Τον επόμενο χρόνο προστέθηκε το τραμ στην Κάρτα Απεριορίστων Διαδρομών χωρίς διαφοροποίηση τιμής ! Έτσι μπορεί να επικαλείται κανείς ότι κίνηση επιβατών θέλει! Επιπλέον προκύπτει δε ανάγλυφα από τον ισολογισμό της ΤΡΑΜ Α.Ε. της 31.12.09 (βλ. ΦΕΚ 6107/25.6.10, τεύχος Α.Ε. και ΕΠΕ). Από τον ισολογισμό αυτό προκύπτουν τα εξής:

(α) Ότι κάθε χρόνο αυξάνονται οι ζημίες της ΤΡΑΜ Α.Ε.

(Το 2008 ήταν 26.670.798,54 το 2009 ήταν 37.051.705,08).

(β) Ότι η καθαρή θέση της εταιρείας γίνεται κάθε χρόνο πιο πολύ αρνητική.

(Το 2008 είχαν χαθεί από το αρχικό κεφάλαιο ΕΥΡΩ 122.070.319,93 ενώ το 2009 το ποσό αυτό είχε φθάσει τα 259.122.025,01 ΕΥΡΩ). Και όλα αυτά τη στιγμή που κόβουν την υποστήριξη από τους καρκινοπαθείς.

Κόβονται γραμμές των πραγματικών μέσων συγκοινωνίας λεωφορείων και των τρόλεϊ που χρησιμοποιούν οι επιβάτες για να υποχρεωθούν να χρησιμοποιήσουν το τραμ. Όπως  η γραμμή 110 (Φάληρο - Σύνταγμα) που την  προτιμούσαν οι επιβάτες έναντι του τραμ, γιατί ήταν πιο ευέλικτη και κατά πολύ γρηγορότερη από αυτό, καταργήθηκε. Και αυτό παρά τα παράπονα των επιβατών, το ομόφωνο ψήφισμα του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, τα υπομνήματα του ΙΝΚΑ/Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, αλλά και την θέση που διατύπωσε με έγγραφο (1227/06) ο τότε Συνήγορος του Καταναλωτή.

Όσοι επικαλούνται «ευρωπαϊκές πόλεις», ας μας θυμίσουν, μια ευρωπαϊκή πόλη (εκτός Φαλήρου) που πέρασε τραμ με ΜΑΤ, και εμείς θα το ξανασκεφτούμε. Έγινε η Νέα Σμύρνη, το Φάληρο και ο Νέος Κόσμος «Ευρώπη» με το τραμ; Ο Πειραιάς μετά την αποξήλωση του τραμ, προ τριακονταετίας, έχασε την «ευρωπαϊκή» του ταυτότητα; Δεν γνωρίζουν αυτοί οι οικολόγοι ότι έχει αναπτυχτεί στην Ευρώπη κίνημα κατά του τραμ, όπως στο Ίλινγκ, Σέφιλντ(Αγγλία), Εδιμβούργο (Σκωτία), Φλωρεντία (Ιταλία), Κρόνινγκεν (Ολλανδία) και αλλού  για τους ίδιους λόγους -και με τα ίδια αιτήματα- που έχει αναπτυχθεί κίνημα στην Αττική, κατά αυτού του μέσου – [defence against the tram] (περισσότερα στη  http://tinyurl.com/7xnymfk )

Για αυτούς και άλλους λόγους η Άμυνα κατά του Τραμ ζητά:

·    ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ. Το πράσινο και τα πεζοδρόμια να αποκατασταθούν και ο χώρος που σήμερα κατέχει να αποδοθεί στα πραγματικά μέσα συγκοινωνίας και μεταφοράς στους πεζούς και στο ποδήλατο.

·    Να διατεθούν οι εθνικοί και κοινοτικοί πόροι στα λεωφορεία, στα τρόλεϊ και στο μετρό.

·    Να καταγραφούν λεπτομερειακά τα ατυχήματα.

·    Να ζητηθούν, με προσφυγές στη Δικαιοσύνη, κάθε είδους αποζημιώσεις όπως για την μείωση της εμπορικής αξίας των ακινήτων, τα απολεσθέντα κέρδη των επαγγελματιών κτλ.

·    Και τέλος να καταρριφθεί ο μύθος ότι το τραμ αποτελεί την «κορωνίδα της οικολογίας».